top of page

Gran triomf contra l'Alcoi (4-1)

Foto del escritor: Premsa Club Hoquei CaldesPremsa Club Hoquei Caldes

Victòria del Recam Làser Caldes contra l’Alcoi en la 21a jornada de l’OK Liga. Un triomf important que permet als calderins mantenir-se fora de la zona de descens. A més, un partit especial després dels gols dels joves Zanon i Serra.



El Caldes arribava a la cita amb l’obligació de guanyar després de la desfeta a la pista del Voltregà. Els calderins han sortit molt endollats i han agafat les regnes del matx des del principi. Amb diversos avisos sobre la porteria de Grau, Gelmà ha fet el primer al minut 15 amb un potent xut que res podia fer el porter de l’Alcoi.


A partir d’aquí el duel ha tingut més equilibri, però el marcador no s’ha mogut durant la resta de minuts del primer temps.


El guió s’estava mantenint a la represa amb tots dos equips molt igualats. No ha sigut fins a poc més de 10 minuts pel final quan Gelmà ha fet el 2-0 que donava una mica més de calma als de Candami. Tot i això, Ceschin ha retallat distàncies des del punt de directa poc després.


La resposta no podia ser més ràpida quan Marc Zanon ha fet el 3-1 després de la 10a falta dels visitants. El jove jugador de 18 anys del Caldes s’estrenava a la màxima categoria amb un gran gol. L’eufòria a la Torre Roja ha seguit creixent quan Serra, també de les promeses del conjunt calderí amb 21 anys, feia el 4-1 amb un potent xut exterior.


Victòria important pel Recam Làser Caldes, que es manté en novena posició amb 24 punts. El proper partit serà aquest diumenge a una de les pistes més complicades de la categoria com és l’Onze de Setembre de Lleida. A falta de 5 jornades pel desenllaç de la fase regular, l’OK Liga segueix molt apretada i qualsevol resultat és molt important.

 
 
 

Comments


bottom of page